Роналдо не го слуша главата

Nov 21, 2008

Две бразилски звезди се нахвърлиха срещу Кристиано Роналдо. Тиаго Силва и Марсело бяха категорични, че португалското крило само говори, но няма психика на голям играч. Конфликтът между играчите пламна в приятелската среща между Бразилия и Португалия, която кариоките спечелиха с унизителното 6:2. "Той е злобен и ако не бях скочил, когато влезе за топката, сигурно щеше да ми счупи крака", коментира бранителят на Флуминензе Тиаго Силва. Желаният от Челси играч добави още: "Той просто изпадна в нервна криза, защото го изолирахме от играта." "Роналдо заяви, че не ме е докосвал, но това стана само защото успях да му избягам. После се опита да се извини, но аз не го приемам." Защитникът на Реал Мадрид Марсело също се включи в словесната атака: "На Роналдо много му знае устата, ненормален е."
"Той ме изблъска с лакти за топката, а после се опита да изкара мен виновен."
gol.bg

0 коментара: